6

Світлана Воробйова, завідувачка відділу STEM-освіти та інформаційних технологій, приділили увагу концепції STEM-освіти, тлумаченню акроніма STEM; наголосила, що STEM – це міждисциплінарний підхід до навчання, який інтегрує чотири галузі знання з метою набуття учнями життєвого досвіду.

Учасники заняття разом з Іриною Волошиною, методисткою відділу STEM-освіти та інформаційних технологій, розібралися: які вміння можна формувати в учнів за допомогою STEM; що є показником ефективності реалізації STEM-освіти та які є концептуальні підходи до інтеграції в STEM-освіті. На прикладі теми «Коло та круг» з’ясували, як можливо реалізувати STEM на уроках математики.

2

Сьогодні освітній хаб «Донеччина» став майданчиком для обговорення стратегії, структури, напрямів та форм діяльності STEM-освіти у сучасній школі. Далі буде!